Jump to content

Problema con la munición de Alto Explosivo, incendiaria y de mas

Problema Ayuda Help Solucion WorldOfWarPlanes Argentina Latinoamerica Comunidad Forum Discusion

• Please log in to reply
4 replies to this topic

Mcbrus #1 Posted 28 February 2019 - 09:04 PM

Airman Basic

• Member
  • 93 battles
  • 1

Buen día, buenos días, buenas tardes o buenas noches depende de la hora y región que estas viendo mi posteo.

Necesito que me ayudes lector! URGENTE!

Les cuento mi problema: Hace unos días empece a jugar con los Aviones de Ataque para probar la jugabilidad del mismo, brindar una critica y poder ayudar a esta grandiosa comunidad a mejorar en los próximos cambios. 

Entonces, termine por querer probar munición comprada en Oro. Para su desgracia, me desilusiona el que cuando la pongo a dicha munición en estos aviones e inicio batalla no me deja directamente. 

Si, me ingresa y todo perfecto, pero inmediatamente se pone en negro la pantalla y ni siquiera me permite el ver cuando esta buscando partida. Entonces después de 20 minutos asi, me canso y reinicio el juego. Cuando me carga e ingresa a inicio me sale que no hice nada de puntuación a veces, y a veces me salta que salí ganando la partida y hice 1500 puntos de combate. Es perfecto el que me sume batallas victoriosas y de mas sin hacer nada, pero la idea del juego es esa JUGARLO, Ser vos quien te mates, llores,pastalies o te sacudas de la alegría por ganar o perder las partidas jugadas. 

No me propongan lo de revisar en servicio técnico porque no da resultado. Me soluciono cuando me salia porque si, pero no este problema. Entre mil veces al %tempt% y al %appdata% y nunca obtuve respuesta ni resultado valido. Borre dicha carpeta que piden que borres miles de veces y nada. Sigue el problema. Es fastidioso y me hace gastar plata al divino boton en el Oro y luego gastarlo en la munición para nada. 

LES AGRADECERÍA SU AYUDA! ES LA PRIMERA VEZ QUE USO EL FORUM JA! 

Espero no haber sonado agresivo o directamente imperativo. Si se lo toman asi me disculpo porque no es la intención.

Cordiales Saludos y Buen Año a todos y cada uno de ustedes! Abrazo grande camaradas de vuelo!

Moderated by Volier_Zcit

Edited by Volier_Zcit, 02 March 2019 - 02:08 AM.

lunber54 #2 Posted 01 March 2019 - 12:57 AM

Master Sergeant

• Member
  • 7462 battles
  • 67
  • [TWE] TWE

Good day, good morning, good afternoon or good night depends on the time and region you are seeing my post.

I need you to help me reader! URGENT!

I tell you my problem: A few days ago I started playing with the Attack Aircraft to test the gameplay of it, provide a critique and help this great community to improve in the next changes.

Then, I ended up wanting to try ammunition bought in Gold. Unfortunately, I am disappointed that when I put it to these ammunition in these planes and start battle does not leave me directly.

Yes, I enter and everything is perfect, but immediately the screen turns black and I can not even see when it is looking for a game. Then after 20 minutes like that, I get tired and restart the game. When I load and enter at the start I get that I did not score at times, and sometimes I jump that I won the game and made 1500 combat points. It is perfect that I join victorious battles and more without doing anything, but the idea of ​​the game is to play it, be you who kill yourself, cry, pastelies or shake off the joy of winning or losing the games played.

Do not propose me to review in technical service because it does not work. He solved me when I left because yes, but not this problem. Between a thousand times to% tempt% and to% appdata% and I never got a response or a valid result. Delete that folder that they ask you to delete thousands of times and nothing. Follow the problem It is annoying and it makes me spend money to the divine button in the Gold and then spend it on the ammunition for nothing.

I WOULD THANK YOU FOR YOUR HELP! IT'S THE FIRST TIME I USE THE FORUM JA!

I hope not to have sounded aggressive or directly imperative. If they take it that way I apologize because it is not the intention.

Cordial Greetings and Good Year to each and every one of you! Big hug flying comrades!

Moderated by Volier_Zcit

Edited by Volier_Zcit, 02 March 2019 - 02:09 AM.

lunber54 #3 Posted 01 March 2019 - 01:01 AM

Master Sergeant

• Member
  • 7462 battles
  • 67
  • [TWE] TWE

Este es un problema conocido y actualmente se están preparando para enviar una actualización que, con suerte, solucionará este problema. Sí, es frustrante y, a veces, es mejor reiniciar el juego cuando esto sucede.

Respetuosamente,
Lunber54

This is a known problem and they are currently getting ready to send an update that will hopefully fix this issue.  Yes it is frustrating and sometimes it’s best to restart the game when this happens.

Respectfully,

Lunber54

jonnymule74 #4 Posted 01 March 2019 - 10:41 PM

Master Sergeant

• Member
  • 5152 battles
  • 78
I'm still trying to get past..... '20 minutes black screen'  :(
Ask me if I GAF.......

Stygian_Alchemist #5 Posted 02 March 2019 - 12:08 AM

Second Lieutenant

• Member
  • 9977 battles
  • 1,820
  • [A-S-S] A-S-S

View PostMcbrus, on 28 February 2019 - 03:04 PM, said:

Moderated by Volier_Zcit

Alrighty then...

Edited by Volier_Zcit, 02 March 2019 - 02:09 AM.

Also tagged with Problema, Ayuda, Help, Solucion, WorldOfWarPlanes, Argentina, Latinoamerica, Comunidad, Forum, Discusion

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users